დაცლილი სოფელი
სტატიები
“მინდა, სოფელი გადავარჩინო” - პედაგოგი, რომელიც იმერეთის სოფელში გაკვეთილების ჩასატარებლად თბილისიდან  დადის
“მინდა, სოფელი გადავარჩინო” - პედაგოგი, რომელიც იმერეთის სოფელში გაკვეთილების ჩასატარებლად თბილისიდან დადის
"მინდა რომ სოფელი გაძლიერდეს და ამაში ჩემი წვლილიც შევიტანო", - ამბობს მარიტა გოტიაშვილი, რომელიც ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ ძმუისის სკოლაში ინგლისურ ენას ასწავლის.
სრულად
"სოფელი უწყლოდ ვართ"  - გურნის მცხოვრებლები სასმელ წყალს წყაროებიდან ეზიდებიან
"სოფელი უწყლოდ ვართ" - გურნის მცხოვრებლები სასმელ წყალს წყაროებიდან ეზიდებიან

"სოფელში ჯერ კიდევ შემორჩენილ ხალხს წყალიც კი არ გვაქვს", - ამბობს ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ გურნაში მცხოვრები 67 წლის ჯუმბერ ხერხაძე, რომლის თქმით, სოფლის მკვიდრებს სასმელი წყლის პრობლემა წლებია აწუხებთ.

სრულად
ცხოვრება დაცარიელებულ სოფელში - „დანაზოგი რომ არ მქონოდა, ვერაფერს გავაკეთებდით“
ცხოვრება დაცარიელებულ სოფელში - „დანაზოგი რომ არ მქონოდა, ვერაფერს გავაკეთებდით“

უკვე 4 წელია, თეონა ლევიძის დილა, 07:00 საათზე, საქონლისა და ფრინველების მოვლა-პატრონობით იწყება, დღის დარჩენილი ნაწილი კი სახლის საქმეებში გადის.

სრულად

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.