გალობა და ასურული სპექტაკლი ქუთაისის #12 საჯარო სკოლაში
15:50 / 07.06.2017
ქუთაისში #12 საჯარო სკოლაში ასირიული სპექტაკლი "უკვდომელა"
დაიდგა.
სპექტაკლში მონაწილება სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს,
რომლებმაც წარმოდგენა სირიაში დაღუპულების
პატივსაცემად წუთიერი დუმილით გახსნეს.
სპექტაკლის დადგმის იდეა #12 სკოლის ისტორიის მასწავლებელს
გაუჩნდა.
"მოვიძიეთ ინფორმაცია და აღმოჩნდა, რომ ასურული ზღაპარი ძალიან ჰგავს
ქართულ რწყილს და ჭიანჭველას ამიტომ დავდგით სპექტაკლი "უკვდომელა" -
ამბობს ქუთაისის #12 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი, მარინა
ჟღენტი.
#12 საჯარო სკოლის დირექტორის, ნათია სულავას თქმით, ასურეთის
ისტორიას მე-7 კლასის მოსწავლეები თემატურად სწავლობენ.
"სპექტაკლის იდეაც სწორედ აქედან დაიბადა. ჩვენს ირგვლივ ძალიან ბევრი
ასირიელია და დღეს ყველანი ერთად ვეცნობით მათ კულტურას, ისტორიას
ადათ-წესებს", - აღნიშნა ნათია სულავამ.
სპექტაკლს, ქუთაისის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელი,
ბადრი ვაშაკიძე, სოფელ ქანდში ჩასახლებული ასირიელები და იქ
მდებარე სკოლის მასწავლებლები და მოსწავლეები დასწრნენ. მათ
სპექტაკლის დასრულების შემდეგ ასურეთის ისტორიაზე ჩანახატები
წაიკითხეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
მასალის გამოყენების პირობები