ახალი ამბები
ქუთაისის 29–ე საჯარო სკოლაში ხანძარი ლოკალიზებულია(ფოტო)
FaceBook
ქუთაისის 29–ე საჯარო სკოლაში ხანძარი ამ დროისთვის ლოკალიზებულია.

თვითმხილველთა განცხადებით, სკოლის შენობაში ხანძრის შედეგად გაჩენილი კვამლი თავდაპირველად ბავშვებმა შეამჩნიეს.

სახანძრო–სამაშველო სამსახურის მოსვლამდე, სკოლის თანამშრომლებმა ცეცხლის ჩაქრობა უსაფრთხოების ცეცხლმაქრებით სცადეს, თუმცა ვერ მოახერხეს.

საბოლოოდ, ხანძრის ლოკალიზება სახანძრო სამსახურის თანამშრომლებმა შეძლეს.

შემთხვევა 29–ე საჯარო სკოლაში საღამოს საათებში მოხდა. ხანძრის გამომწვევი მიზეზები ამ ეტაპზე უცნობია.




რეზი ბურჯანაძე


Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
42 დღიანი პროტესტის შემდეგ, აქციის მონაწილე
მაღაროელებს სახალხო დამცველი ლევან იოსელიანი დღეს შეხვდა.
17:15 / 10.04.2025
42 დღიანი პროტესტის შემდეგ, აქციის მონაწილე მაღაროელებს სახალხო დამცველი ლევან იოსელიანი დღეს შეხვდა.
ქუთაისში, კოსტავას ქუჩის გზის საფარის რეაბილიტაცია, რომელიც, ჯერ
ჯიდევ, თებერვალში უნდა დასრულებულიყო, ახლაც გრძელდება.
15:18 / 10.04.2025
ქუთაისში, კოსტავას ქუჩის გზის საფარის რეაბილიტაცია, რომელიც, ჯერ ჯიდევ, თებერვალში უნდა დასრულებულიყო, ახლაც გრძელდება.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.