საზოგადოება
როდის დავდოთ პოსტი facebook-ში, რომ ავიღოთ ლაიქების მაქსიმუმი - Klout-ის კვლევა
როდის დავდოთ პოსტი facebook-ში, რომ ავიღოთ ლაიქების მაქსიმუმი - Klout-ის კვლევა
13:35 / 05.07.2015
ალგორითმი facebook-ზე ზოგიერთ ჩანაწერს სუპერშემჩნევადს ხდის, ზოგს კი საერთოდ შეუმჩნეველს. თოთქოს არც დაწერილა. რატომ ხდება ასე?
ვითხოვთ ჟანგბადს ბავშვებისთვის - ქუთაისში კორპუსის მშენებლობას აპროტესტებენ
ვითხოვთ ჟანგბადს ბავშვებისთვის - ქუთაისში კორპუსის მშენებლობას აპროტესტებენ
19:36 / 03.07.2015
"წინ ჩამიდგამენ ექვსსართულიან შენობას, რომელიც მზის სხივს არასოდეს შემოუშვებს ჩემს სახლში"
დღის ცენტრის „პირველი მეზღაპრე “ ქუთაისის მერი გახდა
 დღის ცენტრის „პირველი მეზღაპრე “ ქუთაისის  მერი გახდა
16:00 / 02.07.2015
დღის ცენტრმა აამუშავა ახალი პროგრამა ,,მეზღაპრე ერთი დღით“.
ნამახვანჰესი საშიშ ზონაში - საფრთხე, რომელიც დასავლეთ საქართველოს ემუქრება (ვიდეო)
ნამახვანჰესი საშიშ ზონაში  - საფრთხე, რომელიც დასავლეთ საქართველოს ემუქრება (ვიდეო)
12:04 / 02.07.2015
დატბორილი სოფლები, გადასახლების მოლოდინში მყოფი მოსახლეობა, მეწყერსაშიშ ზონად ქცეული ხეობა - საფრთხე, რომელიც დასავლეთ საქართველოს ემუქრება
More Articles...

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.