განათლება
ქუთაისელი მოსწავლე „საერთაშორისო საჯარო საუბრის“ კონკურსის გამარჯვებული გახდა
FaceBook
ქუთაისელმა ელენე იდაძემ „საერთაშორისო საჯარო საუბრის“ კონკურსში გაიმარჯვა.
მისმა მოხსენებამ ჟიურის უმაღლესი შეფასება დაიმსახურა და ის კონკურსის პირველი ადგილის მფლობელი გახდა.

მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნის ახალგაზრდები ონლაინ პლატფორმაზე სხვადასხვა საკითხზე მოხსენებებს აქვეყნებდნენ და თავიანთი წვლილი შექონდათ მსოფლიოს უკეთესობისკენ შეცვლაში.

კონკურსის მიზანი მოსწავლეთა პოტენციალის გამოვლენა, მათი მოსაზრებების საჯაროდ გამოქვეყნება და გაზიარება იყო.

ელენე ნიკო ნიკოლაძის სახელობის სკოლა–ლიცეუმის მე–11 კლასის მოსწავლეა.

Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
მასწავლებლის ეროვნული პრემიის ჯილდოს მფლობელი ქუთაისის 41-ე საჯარო
სკოლის მასწავლებელი ივანე გოქაძე გახდა.
14:29 / 14.09.2024
მასწავლებლის ეროვნული პრემიის ჯილდოს მფლობელი ქუთაისის 41-ე საჯარო სკოლის მასწავლებელი ივანე გოქაძე გახდა.
წელს, უმაღლეს სასწავლებელში სწავლის გაგრძელების უფლება 32 000-ზე
მეტმა აბიტურიენტმა მოიპოვა.
10:56 / 28.08.2024
წელს, უმაღლეს სასწავლებელში სწავლის გაგრძელების უფლება 32 000-ზე მეტმა აბიტურიენტმა მოიპოვა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.