ოპტიმო გაყიდვებისა და მარაგების მართვის ქართული პროგრამაა, რომელიც 3000- მდე სავაჭრო ობიექტს უმარტივებს გაყიდვა-აღრიცხვის პროცესებს.
ოპტიმომ ფილიალი უკვე ქუთაისშიც გახსნა და საუკეთესო მომსახურების
მიღება დასავლეთის რეგიონშიც შესაძლებელი გახადა - მცირე და საშუალო
ბიზნესებისთვის.
გარდა ფილიალისა, ოპტიმო განსაკუთრებული შეთავაზებით მოემსახურება იმერეთის ადგილობრივ ბიზნესებს, რაც 50%-იან ფასდაკლებას გულისხმობს 3 თვის განმავლობაში.
ნებისმიერი ტიპის საცალო ვაჭრობის ბიზნესისთვის, თუ გაქვთ დრაივი, მაღაზია ან კვების ობიექტი - ოპტიმოს სალაროს პროგრამა დაგეხმარებათ, რომ მარტივად მართოთ მარაგები, აღრიცხოთ გაყიდვები, დაგეგმოთ შესყიდვები, გაეცნოთ სტატისტიკასა და რეპორტებს.
რატომ უნდა
აირჩიო ოპტიმო?
ოპტიმო
სრულად არის მორგებული მცირე და საშუალო ბიზნესის საჭიროებებს.
პროგრამა გამოირჩევა მარტივი და თანამედროვე ფუნქციონალით, რომლის
ათვისება მოლარეს 10 წუთშიც კი შეუძლია, ხოლო მაღაზიის გამართვა
პირადი მენეჯერის ჩართულობით - ერთ დღეშიც კი შესაძლებელია.
აღსანიშნავია ისიც, რომ ტექნიკური მხარდაჭერისა და პირადი მენეჯერის
მომსახურებას ოპტიმო, ზედმეტი გადასახადების გარეშე თავაზობს თავის
მომხმარებლებს.
ოპტიმოს კიდევ ერთ უპირატესობას წარმოადგენს ქლაუდი, სადაც ბიზნესის შესახებ სრული ინფორმაცია დაცული, რაც სავაჭრო ობიექტის დისტანციური მართვის შესაძლებლობას იძლევა, როგორც ლეპტოპიდან, ასევე ტელეფონიდან.
რა ღირს ოპტიმოთი სარგებლობა?
ოპტიმო,
სერვისისა და ფუნქციონალის მრავალფეროვნების მიუხედავად,
მომხმარებლებს ხელმისაწვდომ ფასს სთავაზობს. პროგრამის ღირებულება
თვეში მხოლოდ 40 ლარიდან იწყება და ბიზნესისთვის საჭირო სრულ
მომსახურებას უზრუნველყოფს.
ამიტომ, მოასწარი აქციით სარგებლობა და მარტივად მართე ბიზნესი ოპტიმოსთან ერთად.
დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიე ბმულს https://optimo.ge/
ან დაუკავშირდი 0322 800 900.
მის: ქ. ქუთაისი, აღმაშენებლის 7
მასალის გამოყენების პირობები