რეკლამა
ტურისტებისთვის საყვარელი რესტორანი
FaceBook

თბილისში რესტორნების რიცხვმა ბოლო დროს საგრძნობლად მოიმატა.


აღნიშნული ფაქტი განსაკუთრებულად დიდ დაბნეულობას იწვევს ტურისტებში, რადგან ისინი საქართველოში სულ რამდენიმე დღით არიან და უნდათ ჩვენი ქვეყნის სამზარეულოს საუკეთესო კერძები დააგემოვნონ. დამეთანხმებით, რთულია ამდენ რესტორანში საუკეთესოს შერჩევა.

ტურისტები სხვადასხვა სოციალურ პლატფორმებზე ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარ გამოცდილებას. ურჩევენ რომელ რესტორანში რისი დაგემოვნებაა შესაძლებელი და სად მზადდება საუკეთესო კერძები.

რამდენიმე მათგანს თქვენც გაგიზიარებთ.

ტურისტის მიერ დასმულ კითხვაზე, თუ რომელია საუკეთესო რესტორანი თბილისში, სხვადასხვა ქვეყნიდან ჩამოსული ვიზიტორები ასე პასუხობენ:

- "Bread & Wine" is the greatest restaurant in Tbilisi, in my opinion. Authentic Georgian food, interior design, and music—by visiting the restaurant, you may become familiar with Georgian culture.“

როგორც ჩანს, დიდ მნიშვნელობას ანიჭებენ ქართულ კერძებსა და ტრადიციულ სამზარეულოს.

- "I had heard many tales about Georgian cuisine, so on the first day, I decided to go to the greatest restaurant suggested by my friends. The best is "Bread and Wine." In this restaurant, I sampled the most delectable Georgian delicacies.’’

კომენტარებში არა მხოლოდ რესტორნის დადებით მხარეებზე, არამედ კონკრეტული კერძების შესახებაც საუბრობენ.

- "I discovered this restaurant ‘’Bread & Wine” via Google's search engine. It had a lot of positive feedback, so I decided to go. I tried the "Ojakhuri" one and have been trying to figure out what it's made of ever since. I've cooked it numerous times at home, but it's not as good.’’

თუმცა, ,,ოჯახური“ არ არის ‘’Bread & Wine”- ის სამზარეულოს ერთადერთი კერძი, რომელზეც ტურისტები სოციალურ პლატფორმებზე საუბრობენ.

„So, one evening we decided to go to "Bread & Wine." Everyone ordered khinkali, and I ordered ‘’Shkmeruli’’. I told my friends about it, and since then we've always had “Shkmeruli” whenever we go to the restaurant.“

როგორ გახდა  "Bread & Wine” ტურისტების საყვარელი ადგილი?

როგორც, ტურისტები ხშირად აღნიშნავენ, მათ რესტორნის შესახებ Google-ს საძიებო სისტემიდან გაიგეს. რესტორნის მოძებნა შეუძლებელი იქნებოდა, რომ არა გამართული ციფრული მარკეტინგი.

უკვე რამდენიმე წელია რესტორანი ‘’Bread & Wine” ციფრული მარკეტინგის სააგენტო, Adshub.ge-თან თანამშრომლობს.

კომპანიის ციფრული წარმატება სწორედ აღნიშნული სააგენტოს დამსახურებაა, Adshub.ge-სთან თანამშრომლობის შედეგად ‘’Bread & Wine”-ს გაყიდვების რაოდენობა 70%-მდე გაიზარდა

Adshub.ge - ნებისმიერი კომპანიის წარმატების გარანტი

Adshub.ge მომხმარებლებს შემდეგ მომსახურებებს სთავაზობს:


რატომ Adshub.ge?

პასუხი მარტივია- SLA (SERVICE LEVEL AGREEMENT) რაც დადებულ შედეგზე პასუხისმგებლობის აღებას გულისხმობს.

 

Print E-mail
FaceBook Twitter
თეგები: #რეკლამა
მსგავსი სიახლეები
აქცია
13:41 / 11.10.2024
აქცია "ბოლო შანსი", ორბი ჯგუფის ახალ პროექტში! პირველი 80 აპარტამენტი, მხოლოდ $19 500-ად უკვე აშენებულ Comfort by Orbi-ში!
საქართველოში პირველად ინდივიდუალური მეწარმეებისთვის წამახალისებელი
გათამაშება დაიწყო.
11:42 / 09.10.2024
საქართველოში პირველად ინდივიდუალური მეწარმეებისთვის წამახალისებელი გათამაშება დაიწყო.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.