ქუთაისში, მუნიციპალურ ტრანსპორტში
კონტროლიორები ისევ გამოჩნდნენ.
მერიის სატრანსპორტო კომპანიის თანამშრომლები, უბილეთო მგზავრებს
მგზავრობის თანხის გადახდისკენ მოუწოდებენ, თუმცა, დაჯარიმება
ჯერჯერობით არ ხდება.
მერიაში განმარტავენ, რომ
კონტროლიორების მიზანია მგზავრებისათვის ინფორმაციის
მიწოდება.
"კონტროლიორები, შემთხვევითი
შერჩევის პრინციპით, აკონტროლებენ ავტობუსებს. ამასთანავე,
მგზავრებს აწვდიან ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა
გადაიხადონ მგზავრობის თანხა. დაჯარიმება არ მოხდება მანამ,
ვიდრე მოქალაქეები არ შეეჩვევიან გადახდის ახალ
სისტემას", - ამბობს მერიის
საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის წარმომადგენელი ირმა
მარდალეიშვილი.
დაახლოებით, ერთი თვის წინ,
ქუთაისის მერიამ გაავრცელა ინფორმაცია, სადაც წერდა, რომ უბილეთო
მგზავრები 20 ლარით დაჯარიმდებოდნენ.
ქუთაისის მუნიციპალურ ტრანსპორტში
გადახდის ორნაირი სისტემა მოქმედებს. მგზავრებს საფასურის გადახდა
პლასტიკური ბარათით ან საკასო აპარატის საშუალებით შეუძლიათ.
ელექტრონული ბარათით გადახდა შესაძლებელია სპეციალურ მოწყობილობაზე
მისი მოთავსებით, ხოლო საკასო აპარატში თანხის ჩაგდების შემთხვევაში
მოწყობილობა ბილეთს მოგცემთ. მგზავრებს შეუძლიათ ისარგებლონ ერთ
ლარიან, 50, 20 და 10 თეთრიანი მონეტებით. გასათვალისწინებელია, რომ
აპარატი ხურდას არ აბრუნებს.
ქუთაისის მერიამ ახალი მუნიციპალური
ავტობუსები გასულ წელს შემოიყვანა. ამისთვის თვითმმართველობამ 23
მილიონი ლარი ისესხა, რომელიც 10 წელი უნდა იხადოს.
ქუთაისში სულ 10 საავტობუსო ხაზია,
რომელზეც 60 ავტობუსი მუშაობს.
მასალის გამოყენების პირობები