განათლება
115 სტუდენტის დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება 20 მარტს იწყება
115 სტუდენტის დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება 20 მარტს იწყება
19:27 / 16.02.2015
განათლების საერთაშორისო ცენტრი 2015-2016 სასწავლო წლისთვის 115 სტუდენტის დაფინანსებას გეგმავს.
წერეთლის უნივერსიტეტის ჩავარდნილი ტენდერები და ტექნიკის გარეშე დარჩენილი სტუდენტები
წერეთლის უნივერსიტეტის ჩავარდნილი ტენდერები და  ტექნიკის გარეშე დარჩენილი სტუდენტები
13:41 / 16.02.2015
"მხოლოდ ზეპისიტყვიერად ხდება ახსნა, თუ როგორ უნდა მოხდეს ფოტოს ან ვიდეოს გადაღება"

იდეოლოგიზებული ბავშვები და სასკოლო ღონისძიებები რელიგიურ-პატრიოტულ მოტივებზე
იდეოლოგიზებული ბავშვები და სასკოლო ღონისძიებები რელიგიურ-პატრიოტულ მოტივებზე
12:09 / 13.02.2015
სასწავლო პროცესის ერთ-ერთ შემადგენელ ნაწილს სასკოლო ღონისძიებები წარმოადგენს, აღნიშნული ივენთები ზოგჯერ სცდება სკოლის ფარგლებს და საქალაქო ბიბლიოთეკების, ან თეატრების სივრცეს იკავებს, უფრო ფართო პუბლიკისთვის (მათ შორის მედიისთის) თავის გასაცნობად.
ამ დაწინაურებული ღონისძიებების უმეტესობა ერთმანეთს გავს, თემატიკით – ეროვნულ-რელიგიური, სულისკვეთებით – პატრიოტულ-მიწიწებითი და პათოსი – ზეაწეულ-პათეტიკური.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.