ახალი ამბები
ქუთაისის აეროპორტში, ასაფრენ-დასაფრენი ზოლის მშენებლობისთვის, ტერიტორიის გაწმენდითი სამუშაოები მიმდინარეობს
FaceBook
საქართველოს აეროპორტების გაერთიანებამ, ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტის ახალი, 3,5 კმ-იანი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლისა და სააეროდრომო ინფრასტრუქტურის მშენებლობა დაიწყო.

როგორც აეროპორტების გაერთიანების დირექტორმა, ირაკლი ქარქაშაძემ განაცხადა, პირველ ეტაპზე ტერიტორიის გაწმენდითი სამუშაოები მიმდინარეობს, ხოლო შემდეგ მიწის საექსკავაციო პროცესი დაიწყება.

"ქუთაისის აეროპორტში უკვე აქტიურად მიმდინარეობს ახალი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლის სამშენებლო სამუშაოები. პირველ ეტაპზე, მიმდინარეობს სამშენებლო მოედნის გაწმენდა, ხოლო შემდეგ, უშუალოდ ექსკავაციის პროცესი დაიწყება. ჯამურად, პროექტის ხანგრძლივობა არის 18 თვე, რომლის ფარგლებშიც ჩვენ ვგეგმავთ სხვადასხვა ტიპის სამუშაოების ჩატარებას. პროექტის დასრულების შემდეგ, ქუთაისის აეროპორტს და დასავლეთ საქართველოს ექნება უმაღლესი კატეგორიის, უახლესი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლი, რომლის მშენებლობაც პირველად მოხდება საქართველოს ისტორიაში და შესაძლებლობა გვექნება, მოვემსახუროთ როგორც სატვირთო, ისე სამგზავრო საჰაერო ხომალდებს",- განაცხადა ირაკლი ქარქაშაძემ. 

პროექტს, რომლის ღირებულებაც 240 მლნ-ლარს შეადგენს, სამშენებლო კომპანია „ანაგი" ახორციელებს.

მშენებლობის დაწყებასთან დაკავშირებით, აეროპორტში სიმბოლური კაფსულა საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა, ირაკლი კობახიძემ, ეკონომიკის მინისტრმა, ლევან დავითაშვილმა, აეროპორტების გაერთიანების დირექტორმა, ირაკლი ქარქაშაძემ და სამშენებლო კომპანია „ანაგის“ დირექტორმა, ირაკლი გოგოლაშვილმა, 11 ოქტომბერს, ჩაუშვეს

პროექტის დასრულება 2026 წლის გაზაფხულზე იგეგმება, რის შემდეგაც, ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი იქნება ერთადერთი აეროპორტი საქართველოში, რომელიც დიდი ზომის საჰაერო ხომალდების მიღებას შეზღუდვების გარეშე შეძლებს.

დღეისათვის, დავით აღმაშენებლის სახელობის აეროპორტი D კოდით ოპერირებს. მისი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლის (ადზ) სიგრძე 2,5 კმ-ს შეადგენს, რაც საშუალო ზომის საჰაერო ხომალდების ოპერირებას უზრუნველყოფს.
Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
25 ნოემბერს, როცა
17:21 / 22.11.2024
25 ნოემბერს, როცა "ქართული ოცნება" ახალი პარლამენტის ლეგიტიმაციის ცნობას გეგმავს, საპროტესტო აქცია გაიმართება საკანონმდებლო ორგანოს უკან.
პირველი დეკემბრიდან პირველ მარტამდე, გზის ცალკეულ მონაკვეთებზე
სატრანსპორტო საშუალების ზამთრის საბურავებით მოძრაობა სავალდებულოა.
15:01 / 22.11.2024
პირველი დეკემბრიდან პირველ მარტამდე, გზის ცალკეულ მონაკვეთებზე სატრანსპორტო საშუალების ზამთრის საბურავებით მოძრაობა სავალდებულოა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.