ახალი ამბები
ქარხანა, სადაც ელექტრომობილები 2020 წლიდან უნდა ეწარმოებინათ, არ აშენებულა
FaceBook

ქუთაისში, სადაც ელექტრომობილების გამოშვება 2020 წლიდან უნდა დაწყებულიყო, ჯერ ქარხანაც არ აშენებულა. მშენებლობის პროცესი 2022 წლამდე გადავადდა.


ამის შესახებ "ქუთაისიპოსტს" ქარხნის მშენებლობაზე პასუხისმგებელი კომპანია "აი გრუპის" ერთ-ერთმა ხელმძღვანელმა გიორგი ფურელიანმა განუცხადა.

საწარმოს მშენებლობის გადავადების მიზეზად პანდემია სახელდება, რის გამოც, როგორც ფურელიანი ამბობს, ჩინეთიდან მშენებლობის კონსულტანტების ჩამოსვლა შეფერხდა.

"ეკონომიკის სამინისტრომ დაგვიდასტურა ვადების გადავადება. იმედია, პანდემია მალე ჩაივლის და გავაგრძელებთ მუშაობას. ჩვენ თითქმის მზად ვართ გადავიდეთ სამშენებლო ნაწილზე. მოგეხსენებათ, ჩვენი მთავარი პარტნიორები არიან ჩინელები. იმათმა უნდა გაუწიონ ზედამხედველობა პროექტირებას, მშენებლობას. ტრენინგები ჩინელებმა უნდა ჩაატარონ, რაშიც ხელს პანდემია გვიშლის. ძალიან დიდი იმედი გვაქვს, რომ ამ ვადებში დაიწყება წარმოება", - ამბობს გიორგი ფურელიანი.

ქუთაისში, ელქტრომობილების საწარმო ავტოქარხანაში, ყოფილი აეროპორტის მიმდებარე ტერიტორიაზე უნდა აშენდეს. მშენებლობის დაანონსებიდან ორი წლის თავზე მხოლოდ არქიტექტურული პროექტირება აქვთ დასრულებული.

ქუთაისში ელექტრომობილების ქარხნის მშენებლობა 2019 წლის ნოემბერში დაიწყო.

ეკონომიკის სამინისტრომ კომპანია "აი გრუპს", 1000 ჰა მიწა და მასზე განთავსებული შენობა-ნაგებობები 2019 წელს სიმბოლურ ფასად, ერთ ლარად გადასცა.

საჯარო რეესტრის ამონაწერის მიხედვით, "ბიგ სერვისმა" იგივე "აი გრიპუმა", ქონება მიმდინარე წლის 27 მაისს გადაიფორმა. ნასყიდობის ხელშეკრულებაში წერია, რომ მიწის ნაკვეთთან ერთად მას უსასყიდლოდ გადაეცა 20-ზე მეტი შენობა-ნაგებობა, მათ შორის, ნანგრევები. კომპანიისთვის გადაცემულ ქონებაში შედის აეროპორტის ასაფრენი ზოლიც.

ქუთაისიპოსტმა "ბიგ სერვისისთვის" ყოფილი აეროპორტის ტერიტორიის გადაცემის შესახებ საქართველოს მთავრობის განკარგულებაც მოიპოვა, საიდანაც ირკვევა, რომ კომპანიამ მხოლოდ საპრივატიზაციო თანხა უნდა გადაიხადოს, რაც ჯამში 99 000 ლარს შეადგენს.

საპრივატიზაციო პირობების თანახმად, მფლობელს ადგილზე ორი წლის ვადაში უნდა აეშენებინა საწარმო, რომელიც გათვლილი იქნებოდა სულ მცირე 5000 ერთეული ავტომობილის წარმოებაზე და დაესაქმებინა 300 ადამიანი.
ამავე თემაზე:

კომპანიას, რომელიც ქუთაისში ელექტრომობილების ქარხანას აშენებს, მიწა ერთ ლარად გადაეცა

რა ხდება ტერიტორიაზე, სადაც ელექტრომობილების ქარხანა უნდა აშენდეს (ვიდეო)

ეკონომიკის მინისტრი ქუთაისს მანქანათმშენებლობის დედაქალაქის სტატუსის დაბრუნებას ულოცავს

ქუთაისში ელექტრომობილების ქარხნის მშენებლობა დაიწყო


ავტორი: ანა ჯიქია
Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
ქუთაისში, მუხნარის ადმინისტრაციულ ერთეულის მოსახლეობას, 13 100
აბონენტს, სასმელი წყალი არ მიეწოდება.
13:22 / 21.11.2024
ქუთაისში, მუხნარის ადმინისტრაციულ ერთეულის მოსახლეობას, 13 100 აბონენტს, სასმელი წყალი არ მიეწოდება.
19 ნოემბრის აქციაზე დაკავებულ მათე დევიძეს, შესაძლოა ბრალი
გადაუკვალიფიცირდეს.
13:00 / 21.11.2024
19 ნოემბრის აქციაზე დაკავებულ მათე დევიძეს, შესაძლოა ბრალი გადაუკვალიფიცირდეს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.