საზოგადოება
ქუთაისში მე-2 საჯარო სკოლის ეზოს რეაბილიტაციას სამშობიარო სახლი განახორციელებს
FaceBook
სწავლის დაწყებამდე ეზოში მთლიანად დაიგება ასფალტი


ქუთაისში მეორე საჯარო სკოლის ეზოში მოუწესრიგებელი გზის საფარის რეაბილიტაციას სამშობიარო სახლი უზრუნველყოფს.
აღნიშნულის შესახებ განმარტებას ქუთაისის საგანმანათლებლო რესურსცენტრში აკეთებენ.
რესურსცენტრის ხელმძღვანელის, ბადრი ვაშაკიძის განმარტებით, სამშობიარო სახლი, განათლების სამინისტროსთან შეთანხმებით, ახალი კორპუსის მშენებლობისას, სკოლის ეზოთი სარგებლობდა.
"თავიდანვე იყო პირობა, რომ მშენებლობის დასრულების შემდეგ, სამშობიარო სახლის ადმინისტრაცია უზრუნველყოფდა გზის რეაბილიტაციას. ამჟამად მიმდინარეობს აზომვითი სამუშაოები და სწავლის დაწყებამდე ეზოში მთლიანად დაიგება ასფალტი," - განაცხადა ბადრი ვაშაკიძემ.
საჯარო სკოლებში ახალი სასწავლო წელი მიმდინარე წლის 14 სექტემბერს იწყება. 
დეა მანაგაძე
Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის
სტუდენტს, საბა ჭეიშვილს, საზოგადოების მხარდაჭერა
სჭირდება.
11:32 / 11.10.2024
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტს, საბა ჭეიშვილს, საზოგადოების მხარდაჭერა სჭირდება.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.