კორონავირუსი
ქუთაისში, მიკროავტობუსების გაუქმების შემდეგ, მგზავრთა ნაწილი ტრანსპორტის გარეშე დარჩა
FaceBook

ქუთაისში, კუპრაძის ქუჩის მცხოვრებლებს ბოლო ერთი კვირაა ფეხით უწევთ გადაადგილება.

საქალაქო მიკროავტობუსების მოძრაობის აკრძალვის შემდეგ, მგზავრები ტრანსპორტის გარეშე დარჩნენ. ავტობუსები, როლებითაც მერიამ მიკროავტობუსები ჩაანაცვლა, ქალაქისთვის საკმარისი არ აღმოჩნდა.

კუპრაძის ქუჩაზე მცხოვრები ნარგიზა დოღონაძე ამბობს, რომ მისი სამსახურის გამო, სახლიდან გასვლა ყოველდღე უწევს,ტრანსპორტის არარსებობის პირობებში კი ეს შეუძლებელი ხდება.

„ვცხოვრობ კუპრაძის ქუჩაზე. სამსახური ბუხაიძეზე მაქვს, უნივერსიტეტამდე ფეხით ჩამოვდივარ, შემდეგ ორი ტრანსპორტით  ვმგზავრობ. სულ ფეხით სიარული მიჭირს. ადრე ხუთი სხვადასხვა ნომერი მარშუტი დადიოდა. საგანგებო სიტუაციის შემდეგ მხოლოდ ორი დღე იარა ავტობუსმა. რამდენიმე დღეა არავითარი ტრანსპორტი აღარ დადის. მივწერე მერსაც,  მაგრამ უშედეგოდ. სახლში ყოფნისკენ მოგვიწოდებენ, მაგრამ ჩემი პროფესია ამის საშუალებას არ მაძლევს“,–ამბობს ნარგიზა დოღონაძე.


ქუთაისის მერიაში არ უარყოფენ, რომ ახალ რეგულაციებზე გადასვლის შემდეგ სატრანსპორტო სქემა ოპტიმიზაციას საჭიროებს.

ეკონომიკისა და ტრანსპორტის განყოფილების წარმომადგენელი, დავით კბილაშვილი ამბობს, რომ პრობლემას მგზავრთა ნაკადის ყოველდღური შემცირება ქმნის.

„ერთის მხრივ, კარგია, რომ ადამიანები სახლში რჩებიან, მაგრამ, მეორეს მხრივ, მგზავრთა ნაკადის კლების გამო ხარჯებსაც ვერ ანაზღაურებენ ავტობუსები. ამიტომ, საჭიროა კიდევ ერთხელ ოპტიმიზაცია. ხვალ, გადამზიდავი კომპანიების წარმომადგელბეთან მერიაში შეხვედრა შედგება, სადაც სწორედ ამ საკითხზე იქნება საუბარი. საჭიროა ინტერვალების დაზუსტება, ზოგ შემთხვევაში შესაძლოა გაიზარდოს ინტერვალები, მაგრამ მთავარია რომ იყოს ტრანსპორტი. ახლა ყველა მსხვილ უბანში მიდის ტრანსპორტი, თუმცა, კუპრაძის ქუჩაზე ნამდვილად არის პრობლემა“,–ამბობს დავით კბილაშვილი.


როგორ გადანაწილდება ავტობუსები ქალაქის მასშტაბით და დანიშნავს თუ არა ქუთაისის მერია კუპრაძის ქუჩაზე საავტობუსო ხაზს, სატრანსპორტო კომპანიების ხელმძღვანელებთან შეხვედრის დასრულების შემდეგ გაირკვევა.

ქუთაისში 18 მარტიდან საქალაქო მიკროავტობუსებით გადაადგილება აიკრძალა. ქალაქში მხოლოდ ავტობუსები მოძრაობენ. აკრძალულია საქალაქთაშორისო სატრანსპორტო და სარკინიგზო მიმოსვლაც.

შეზღუდვები ქვეყანაში კორონავირუსის გავრცელების პრევვენციას უკავშირდება.


ბოლო მონაცემებით საქართველოში ახალი Covid19–ით 81 ადამიანია ინფიცირებული. მათგან 13 უკვე გამოჯანმრთელდა. სავალდებულო კარანტინში 4505 ადამიანი იმყოფება, ხოლო სტაციონარში დაკვირვების ქვეშ 247 პირი.

მეხუთე დღეა კარანტინის რეჟიმი მოქმედებს ბოლნისსა და მარნეულში, სადაც შესვლა და გამოსვლა აკრძალულია. მუნიციპალიტეტების სურსათითა და პირველადი საჭიროების ნივთებით მომარაგება საპოლიციო კონტროლის ქვეშ ხდება.

Print E-mail
FaceBook Twitter
თეგები: #ტრანსპორტი
მსგავსი სიახლეები
სადღეისოდ თამამად შეიძლება ითქვას, რომ საქართველოში მოსახლეობის
COVID-უსაფრთხოება საიმედოდაა უზრუნველყოფილი, - ამის შესახებ
ინფექციური საავადმყოფოს გენერალური დირექტორი, თენგიზ ცერცვაძე
სოციალურ ქსელში წერს.
08:56 / 20.08.2022
სადღეისოდ თამამად შეიძლება ითქვას, რომ საქართველოში მოსახლეობის COVID-უსაფრთხოება საიმედოდაა უზრუნველყოფილი, - ამის შესახებ ინფექციური საავადმყოფოს გენერალური დირექტორი, თენგიზ ცერცვაძე სოციალურ ქსელში წერს.
საქართველოში, გასულ  ერთ კვირაში კორონავირუსით კიდევ 6
ადამიანი გარდაიცვალა, ჩატარდა 74 398 ტესტი და დადასტურდა
ინფიცირების 12 338 ახალი შემთხვევა. გამოჯანმრთელდა 12 766 ადამიანი.
16:00 / 17.08.2022
საქართველოში, გასულ  ერთ კვირაში კორონავირუსით კიდევ 6 ადამიანი გარდაიცვალა, ჩატარდა 74 398 ტესტი და დადასტურდა ინფიცირების 12 338 ახალი შემთხვევა. გამოჯანმრთელდა 12 766 ადამიანი.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.