წერეთლის უნივერსიტეტი ავტორიზაციის მოლოდინში - გადაცემა
11:36 / 28.03.2018
გთავაზობთ ქუთაისიპოსტის მორიგი გადაცემის ჩანაწერს.
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ავტორიზაციის მოლოდინშია.
წერეთლის სასწავლების ადმინისტრციამ დოკუმენტი განათლების ხარისხის
განვითარების ეროვნულ ცენტრში უკვე გააგზავნა, რომლის მიხედვითაც
ხარისხის ცენტრი გადაწყვეტს მიანიჭოს თუ არა სასწავლებელს
ავტორიზაცია.
წერეთლის უნივერსიტეტი ერთ-ერთია ქვეყნის მასშტაბით იმ 29
სასწავლებელს შორის, რომლებსაც უახლოეს ორ თვეში ეცოდინებათ პასუხი
გაიარეს თუ არა ავტორიზაცი მომდევნო ხუთი წლისათვის.
გამართული ინფრასტრუქტურა, მატერიალური და ფინანსური რესურესები,
აკადემიური პერსონალის პოტენციალი და სტუდნტების აკადემიური მოსწრება
და დასაქმების პერსპექტივა - ეს იმ ძირითადი საკითხების ჩამონათვლია,
რომლებსაც ავტორიზაციის მისაღებად გადამწყვეტი მნიშვნლოება აქვს.
რა მოლოდინი აქვთ სასწავლებელში, რამდენად აკმაყოფილებენ ევროპულ
სტანდარტებ და რა სურთ თავად სტუდენტებს - ამის შესახებ ქუთაისიპოსტის
სტუდიის პირველ ნაწილში აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის
სტუდენტი გიორგი აბაზაძე, ხოლო მეორე ნაწილში უმაღლესი სასწავლებლის
რექტორი გიორგი ღავთაძე საუბრობენ:
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
მასალის გამოყენების პირობები