გადაცემები
"მშობლები ძალიან პრეტენზიულები არიან, ისინი მასწავლებელს არაფერს აპატიებენ " - გადაცემა
FaceBook
ქუთაისიპოსტის სტუდია წარმოგიდგენთ მორიგი გადაცემის ჩანაწერს.
ქუთაისის ერთ-ერთი საჯარო სკოლიდან პედაგოგი მოსწავლეების მიმართ არასათანდო მოქცევის გამო სკოლიდან გაათავისუფლეს.

"დებილო!", "სულელო", "უჭკუო", "დაუნო" "ლაწირაკო", "უტვინოებო, ბატებო, "ჩლუნგებო", "სახედრებო", "თახსირშვილებო", "ეშმაკსაც წაუღიხართ", – ეს ის სიტყებია, რომელითაც 2016-2017 წლებში ომბუდსმენის მიერ მომზადებული სპეციალური ანგარიშის მიხედვით პედაგოგები მოსწავლეებს მიმართავენ.

რა ხდება სკოლებში, ირღვევა თუ რა ბავშვის უფლებები, რა ზედამხედველობას ახორციელებს განათლების სამინიტრო იმისათვის, რომ მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთიერთობა ზღვარს არ გადვიდეს - ამ საკითხზე ქუთაისის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსი ბადრი ვაშაკიძე საუბრობს.


Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
13:36 / 24.10.2024
"ქუთაისიპოსტი" აგრძელებს 2024 წლის საპარლამენტო არჩევნებში მონაწილე სუბიექტების პროგრამების გაცნობას.
12:32 / 24.10.2024
"ქუთაისიპოსტი" აგრძელებს 2024 წლის საპარლამენტო არჩევნებში მონაწილე სუბიექტების პროგრამების გაცნობას.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.